header_metamenue_presse_082023_NEU.jpg
  • Home ❯
  • Pers ❯
  • Hoe gaat WashTec om met het SARS Covid-19 Virus "Corona"?
Schließen
SERVICENUMMER

Service

WashTec Benelux BV

Radonstraat 9

2718 SV Zoetermeer

Telefoon: +31 79 36 83 720

Contactformulier

Hoe gaat WashTec om met het SARS Covid-19 Virus "Corona"?

Helaas zou het kunnen gebeuren dat wij in deze moeilijke periode geconfronteerd worden met minder capaciteit en wellicht ook met uitval van medewerkers door ziekte. De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en onze klanten heeft de hoogste prioriteit. Door een gereduceerde capaciteit kan het dus gebeuren dat de installatie van een nieuwe machine vertraagd of verplaatst wordt. Uiteraard houden wij onze klanten van ontwikkelingen op de hoogte en zijn we constant op zoek naar oplossingen om vertragingen te voorkomen. Ook op het gebied van service en onderhoud doen we onze uiterste best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Leveringen van chemie verlopen tot op heden normaal, hier zou slechts een kleine vertraging bij het transport kunnen optreden. Wij hopen op begrip en zien er naar uit om in de nabije toekomst weer op normale wijze te kunnen presteren. Voor nu, zorg goed voor uzelf en anderen om u heen.

Met vriendelijke groeten,
Team WashTec Benelux.

For more information, please contact:

Thomas Brenner (Head of Marketing & Sales Support)
Phone: +49 821 55 84-12 89
Email tbrenner[at]washtec.com