header_metamenue_presse_082023_NEU.jpg
  • Home ❯
  • Pers ❯
  • Feiten en cijfers (WashTec Groep)
Schließen
SERVICENUMMER

Service

WashTec Benelux BV

Radonstraat 9

2718 SV Zoetermeer

Telefoon: +31 79 36 83 720

Contactformulier

Feiten en cijfers (WashTec Groep)

Over WashTec:

WashTec Groep (www.washtec.nl) is gevestigd te Augsburg, Duitsland, en is wereldwijd de belangrijkste aanbieder van innovatieve oplossingen op het gebied van autowassen. WashTec heeft wereldwijd meer dan 1.700 medewerkers in dienst en wordt vertegenwoordigd door dochtermaatschappijen in volle eigendom in de kernmarkten van Europa, de Verenigde Staten en Canada, evenals in China en Australië. WashTec is via onafhankelijke verkooppartners eveneens aanwezig in een 80-tal landen.

Naam en hoofdkantoor:

WashTec AG
Argonstr. 7
D-86153 Augsburg

Raad van Bestuur:

Dr. Ralf Koeppe (CEO)
Dr. Kerstin Reden
Stephan Weber

Voorzitter Raad van Commissarissen:

Dr. Günter Blaschke

Profiel:

De WashTec Groep is wereldwijd het toonaangevende bedrijf op het gebied van autowassen en staat vermeld in de Prime Standard.

Producten:

Roll-overs, kettingwasstraten, truck- en buswasinstallaties, doe-het-zelf wasboxen, waterterugwinsystemen, verwerking van chemische stoffen

Diensten:

Technische dienst en klantenservice ten behoeve van autowasinstallaties, het sluiten van leaseovereenkomsten, het financieren en beheren van wasinstallaties in opdracht van derden, het plannen en afhandelen van advertertenties op locatie

Inkomsten 2019:

436,5 miljoen Euro

Medewerkers:

Productielocaties:

Augsburg (D), Recklinghausen (D), Grebenau with AUWA-Chemie (D), Denver (USA), Nyrany / Pilsen (Czech Republic), Shanghai (China)

Andere bedrijven binnen de WashTec-groep:

WashTec Holding GmbH (D), WashTec Cleaning Technology GmbH (D), WashTec Financial Services GmbH (D), WashTec Carwash Management GmbH (D), AUWA-Chemie GmbH (D)

Internationale dochterondernemingen:

Australië, China, Denemarken / Noorwegen, Frankrijk, Groot Brittannië, Italië, Nederland (Benelux), Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië, VS/ Canada (Mark VII)

Internationaal dealernetwerk:

WashTec is wereldwijd vertegenwoordigd in meer dan 80 landen.

For more information, please contact:

Thomas Brenner (Head of Marketing & Sales Support)
Phone: +49 821 55 84-12 89
Email tbrenner[at]washtec.com