Service
+31 79 368 37 50
Heeft u een indrukwekkende wasstraat en een website vol informatie? Geweldig, maar is de website aantrekkelijk voor de bezoeker? Om dat voor elkaar te krijgen moet uw website vier dingen bevatten.
Ook op een website is een foto meer dan 1000 woorden waard. Met afbeeldingen van de wasstraat kunt u klanten aantrekken. Door uw website bezoekers een blik te gunnen op uw schone, kwalitatief hoogwaardige carwash, maakt u een goede eerste indruk. Vooral video's zijn overtuigend. Rij door uw wasstraat en film het reinigingsproces met vaste hand.
U moet het ontwerp van uw wasstraat zeker verwerken bij het vormgeven van de website. U kunt dat doen door de kleuren en het logo in uw website ontwerp mee te nemen. Plaats foto's van uw medewerkers als zij daar geen bezwaar tegen hebben. Een vriendelijk gezicht dat niet alleen de klanten van de carwash welkom heet op de website, maar ook in de wasstraat, geeft vertrouwen en zorgt voor trouwe klanten.
Naast aantrekkelijke foto's en video's zijn wetenswaardigheden over uw wasstraat het allerbelangrijkste voor uw aanwezigheid op het web. Voorzie de website van alle informatie die voor uw bezoekers interessant zou kunnen zijn. Plaats bijvoorbeeld een overzicht van het gehele wasprogramma-aanbod en leg de verschillen tussen de wasprogramma´s op een heldere wijze uit. Leg uit welke programma's voor wie en in welke situaties geschikt zijn en doe specifieke aanbevelingen. Klanten voelen zich daarmee een stuk zekerder, omdat zij thuis vóór de eerste wasbeurt de verschillende wasprogramma's in alle rust kunnen bestuderen. De grootst mogelijke transparantie wordt gegarandeerd door de exacte prijzen van afzonderlijke wasbeurten te vermelden. Zorg dat openingstijden van uw wasstraat meteen zichtbaar zijn.
Via de website kunt u bezoekers een goede impressie van uw wasstraat geven en hen uitnodigen om eens langs te komen. Maak dankbaar gebruik van hun nieuwsgierigheid door hen via de website wasstraat voordeelacties aan te bieden. U kunt bijvoorbeeld online kortingsbonnen aanbieden om bezoekers van de website te overtuigen om daadwerkelijk een bezoek aan uw wasstraat te brengen. Ook speciale acties zoals 3 wasbeurten voor de prijs van 2 worden erg gewaardeerd. Als iemand drie keer uw carwash heeft gebruikt en overtuigd is van de goede kwaliteit, zal hij of zij zeker terugkomen.
Ook seizoensgebonden acties kunnen gebruikers overhalen om uw wasstraat te bezoeken (geldig tot "aan het begin van de vakantie", "Pinksteren", etc.). Er zijn onbeperkte mogelijkheden. Houd er echter rekening mee bij het plannen van reclamecampagnes en aanbiedingen dat aankondigingen zoals "Geschenk", "Beloning", "Relatiegeschenk " of "Cadeaubon" indruisen tegen de Wet omtrent giften en relatiegeschenken.
Het onderwerp Search Engine Optimization (SEO) is belangrijk om uw website online te kunnen vinden. Doel daarbij is om de inhoud van de website te optimaliseren, zodat deze bij de eerste posities in onbetaalde zoekmachine posities zoals Google verschijnt. Als een potentiële carwashklant bijvoorbeeld zoekt op de trefwoorden "Carwash Augsburg", moet uw wasstraat bij de eerste tien resultaten worden weergegeven - zeer weinig mensen nemen de moeite om de tweede pagina met zoekresultaten van zoekmachines te kijken.
U kunt een goede positionering van uw website in de zoekresultaten bereiken als u de volgende punten in acht neemt bij het maken van uw website. Het spreekt voor zich dat SEO-bureaus u een zorgvuldige analyse en een op uw website afgestemde strategie bieden, maar voor een eerste overzicht zullen deze punten u daarbij helpen: